Kenneths råd til erhvervsdrivende – Få styr på dit varelager

Jeg har mange råd, når det handler om opbevaring for erhvervsdrivende, så jeg vil forsøge at fatte mig i korthed. Her får du to gode råd til et effektivt varelager.

Som erhvervsdrivende er der jo nok at se til; indkøb, salg, arkivering, forsendelse, varemodtagelse og meget mere. Og udover de forudsigelige ting, opstår der også løbende andre udfordringer, som skraldehåndtering, lagring – og har man med fødevarer at gøre, så er der jo også de løbende tjek. Med mine råd kan du som erhvervsdrivende få mere tid til din forretning uden at bekymre dig om dit varelager.

Læs mere om vores services til erhverv her, og se om vi kan hjælpe dig med din virksomhed.

Få et varelager

Mit første råd er ret og slet at få et fjernlager, så du altid har plads til dine varer. På et bemandet lager vil dine varer aldrig stå ubeskyttet, og du skal ikke til at skille dig af med noget for at få plads til det hele. Så behøver du ikke at bekymre dig – men kan i stedet bruge energien på at få forretningen til at funkle. Husk! Hvis du har med fødevarer at gøre, så skal dit opbevaringsrum tilpasses med ekstra sikkerhed – så er fødevarekontrollen intet problem.

Fordele ved et fjernlager:

  • Al den plads, du har brug for
  • Godkendt fødevarelager
  • Løbende tilpasning til dit behov

Læs om Steen, der har fået mere tid til sin virksomhed med et varelager hos os.

varehåndtering

Alle erhvervsdrivende ved, at varemodtagelse sjældent kan foregå på et specifikt aftalt tidspunkt, men i stedet sker indenfor et ret bredt tidsrum. Dette binder dig til at være til stede på dit varelager i en uhensigtsmæssig rum tid, og afholder dig fra de vigtige opgaver i din virksomhed. Hvis du har en varehåndteringsaftale, vil et bemandet lager modtage og håndtere dine varer – så står de med det samme sikkert og aflåst i dit opbevaringsrum. Har du brug for hurtig adgang til dine varer, bør du få lageret til at kontakte dig, når de modtages.

Med en varehåndteringsaftale kan du også få afsendt varer fra dit varelager – uden du selv skal være der! På den måde kan dit varelager fungere som en butik, selvom du selv sidder på et kontor et helt andet sted, eller er på salgsmesse i Sverige.

Fordele ved varehåndtering:

  • Modtagelse, afsendelse og håndtering ’on demand’
  • Frigørelse af din tid
  • Besked ved modtagelse
  • Omgående tilpasning af din opbevaringsløsning

Læs om vores forskellige typer af varehåndtering her.

Vær opmærksom på, at afdelingerne i Odense på Østerbro og i Hvidovre ikke tilbyder fødevareopbevaring.

Om forfatteren

Kenneth er afdelingsleder på afdelingerne i Skovlunde, og har arbejdet med opbevaringsløsninger til private og erhverv i mere end 10 år.

Om City Self-Storage

City Self-Storage blev startet i Norge i 1993, og har i dag afdelinger i Danmark, Norge og Sverige. Med en årelang erfaring med udleje af lager er vi altid på jagt efter de bedste løsninger for vores kunder – både privatpersoner og virksomheder. I vores butikker finder du vore lagereksperter, alt i pakke- og flyttemateriale samt mulighed for leje af udstyr og andre tjenester forbundet med flytning og opbevaring.

City Self-Storage er et selskab i Self Storage Group ASA.

Flytte ud før du flytter ind

Det er ikke ualmindeligt, at du er ude af det gamle hjem, før du kan flytte ind i det nye. Men hvordan kan du løse de logistiske problemer, der opstår i denne situation? Læs med her og få svaret.

At flytte hver til sit

Nu har I besluttet at flytte fra hinanden. Det sidste, du vil tænke på, er alt, hvad der skal gøres. Desværre er det normalt ikke så enkelt, så vi har samlet nogle tips til at gøre processen nemmere. Læs med her!

 

Midlertidig Opbevaring

Midlertidig opbevaring er en god løsning, hvis du for en kort stund har brug for at have lidt bedre plads. Der kan være mange årsager til, hvorfor man har brug for noget ekstra plads, og vi kigger på nogle af dem her. Læs med!

 

havemøbler

Få havemøblerne klar til vinteren

Sommeren er forbi, og vores havemøbler har gjort deres pligt før vinteren for alvor kommer. Men hvad bør du gøre for at holde dem ved lige, så de kan bruges til næste sommer? Læs med her, hvor vi går igennem nogle råd, der kan skabe de bedste forhold for dine havemøbler henover vinteren.

City Self-Storage A/S
Roskildevej 5
2620 Albertslund

Tlf: 70 15 11 11
CVR: 20665904

Vilkår

City Self-Storage i Skandinavien

*Rabat gælder kun for nye kunder og udvalgte rum
Copyright All Rights Reserved © 2020 Self Storage Group ASA
searchclose