Chat with us, powered by LiveChat

Menneskene

Mød medarbejderne i City Self-Storage

Det er vores engagerede, erfarne og dedikerede medarbejdere, kombineret med deres evner til at levere gode kundeoplevelser, som gør at vi adskiller os fra vores konkurrenter.

Det er vores engagerede, erfarne og dedikerede medarbejdere, kombineret med deres evner til at levere gode kundeoplevelser, som gør, at vi adskiller os fra vores konkurrenter.

Ansatte

Vores ansatte i kundeservice

  • Freja
    Freja Relief Manager Albertslund
  • Pernille
    Pernille Relief Manager Hvidovre
  • Ruken
    Ruken Relief Manager Albertslund
  • Laura
    Laura Relief Manager Skovlunde
  • Marc
    Marc Relief Manager Skovlunde
  • Klaus
    Klaus Site Manager Sydhavnen og Odense
  • Jesper
    Jesper Site Manager Albertslund
  • Kenneth
    Kenneth Site Manager Skovlunde
  • Donna
    Donna Relief Manager Sydhavnen
  • Isak
    Isak Site Manager Hvidovre & Østerbro
  • Nathalie
    Nathalie Relief Manager Hvidovre
  • Maria
    Maria Relief Manager Sydhavnen
0
Antal år i City
0
Gennemsnitsalder
0
Afdelinger i Danmark
0
Kaffekopper serveret

Klar til at bestille?

Vi har 6 afdelinger i København og Odense

Isak Larsson

Isak Larsson
General Manager
City Self-Storage Danmark

Jeg er vældig stolt af hver og én af de ansatte i City Self-Storage, som hver dag arbejder for at skabe gode kundeoplevelser. Vi er eksperter inden for opbevaring, og tager samtidig store skridt mod at blive den ledende digitale leverandør i vores branche.

Udmærkelser

Bedste kundeservice i Europa”

I City Self-Storage er kunden i centrum. Det mest værdifulde for os er tilfredse kunder. Mange af vores kunder kommer ofte tilbage flere gange, når de trænger til ekstra plads. En række af vores kunder har også anbefalet vores tjenester via tidligere og eksisterende lejere hos os. I 2012 blev vi belønnet med prisen ”Bedste Kundeservice i Europa” under den årlige europæiske Self-Storage- konference arrangeret af Fedessa. For vores medarbejdere er det en anerkendelse af stor betydning, da vi hver dag arbejder på at levere kundeoplevelser, som ikke bare møder kundens forventninger, men som også overgår forventningerne. Prisen, vi blev tildelt, har samtidig givet øget motivation til at arbejde videre med mantraet om at sætte kunden i fokus.