Du kan fortsat leje opbevaringsrum og få svar på spørgsmål, men al kommunikation foregår via telefon: +45 7015 1111, mail, eller chat.
- Vi kan fortsat hjælpe dig med de spørgsmål, du har, via nævnte kommunikationskanaler. Du finder også mange svar på ofte stillede spørgsmål.
- Vi tilbyder ikke personlig rundvisning med dig på lageret, men du kan fortsat få rundvisning, hvor vi guider dig via telefon.
- Du kan bestille og signere kontrakt online som tidligere
Vores medarbejdere arbejder stadig i flyttebutikken, men vi tager ikke imod kunder i butikken
Du kan købe flyttetilbehør som betales via faktura og som vi sætter udenfor butikken eller in i dit rum. Der vil ikke være nogen form for personlig kontakt
Du kan fortsat besøge vores lagre, men vi opfordrer alle til at følge de anbefalede hygiejnetiltag.
Er du i karantæne?
Er du i karantæne, beder vi dig vise hensyn ved ikke at besøge vores lagre i karantæneperioden. Skal du flytte ud af dit opbevaringsrum i karantæneperioden, beder vi dig få hjælp til dette af nogen, som ikke er i karantæne. Er dette ikke muligt, kan du kontakte os, så finder vi en løsning.
Har du andre spørgsmål, kan du kontakte vores kundecenter i åbningstiden 09.00 til 17.00 mandag til fredag og 10.00 til 14.00 lørdag.
Vi takker for forståelsen, og snakkes gerne over telefon, chat eller mail.