FAQ

Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Hvis der er andre ting, du har spørgsmål til, er du velkommen til at kontakte os via telefon, mail eller chat. Vores ansatte er altid klar til at hjælpe dig.

På denne side har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Hvis der er andre ting, du har spørgsmål til, er du velkommen til at kontakte os via telefon, mail eller chat. Vores ansatte er altid klar til at hjælpe dig.

Søg på vores hjemmeside

Hvilke typer betaling kan man gøre brug af?

De fleste kunder betaler via kontooverførsler eller PBS. Vi modtager desuden kort og kontanter i butikken. For yderligere information om korttyper etc. kontakt venligst personalet.

Hvad skal jeg bruge for at leje et rum?

Du skal kunne fremvise gyldigt foto ID. Først regning skal betales senest samtidig med underskrift af kontrakt. For spørgsmål kan personalet på afdelingen kontaktes.

Hvor hurtigt kan jeg flytte ind?

Du kan flytte ind med samme dag du henvender dig (inden for kontorets åbningstid) forudsat du har den rette dokumentation med. Der kræves gyldig foto ID og du betaler den første regning ved kontraktens underskrivelse.

Er der yderligere spørgsmål kan du kontakte personalet på anlægget.

Har jeg altid adgang til mit opbevaringsrum, eller er det kun i kontorets åbningstid?

Når du kommer for at underskrive din kontrakt skal det foregå i kontorets åbningstid. Når først du er kunde kan du komme og gå så ofte du vil i tidsrummet 6-22 alle ugens dage, ved hjælp af egen kode og nøgle.

Hvor længe kan jeg opbevare mine ting?

Du er velkommen til at blive så længe du har lyst.

Hvor ofte skal jeg betale?

Som kunde hos City Self-Storage betaler man månedligt forud for sit rum.
Forudbetaling for længere perioder er også muligt. Kontakt personalet med henblik på muligheder for forudbetalingsrabat.

Er der en minimum lejeperiode?

Den mindste lejeperiode er 1 måned. Du kan opbevare lige så længe du ønsker, da der ikke er nogen maksimal lejeperiode.

Hvilken sikkerhed er der på et City Self-Storage anlæg?

Hos City Self-Storage, sætter vi sikkerheden af dine ting, før alt andet. Alle anlæg er videoovervåget 24 timer i døgnet, både indenfor, udendørs og vores bygninger har alarmeret alle adgangsveje, som sikrer imod indbrud.

Det computerstyret adgangssystem sikrer vores kunder adgang, med egen personlig kode. Ved indflytning, får du en lås til dit rum, for ydeligere sikkerhed

Hvem er City Self-Storage?

City Self-Storage er en af de førende Self-Storage kæder i Scandinavien. Vi er et privatejet firma som ejer, udvikler og driver højkvalitets Self-Storage centre. Du kan benytte City Self-Storage uanset op dit opbevaringsbehov er som privatperson eller som erhvervsvirksomhed. Vores ekspertise indenfor opbevaring er baseret på vores mange år i branchen.

Vi har 12.000 rum og 61.000 m2 fordelt på vores centre i Norge, Danmark & Sverige.

Hvad er self-storage?

Self-Storage tilbyder et sikkert ”gør-det-selv” opbevaringsrum, til private og erhvervskunder.

Self-Storage tilbyder udlejning af rum i kort tid eller for en længere periode, i størrelserne fra 1m2 og op til 100m2. Du medbringer de ting du skal have opbevaret, låser dem ind i dit rum og kan derefter komme og gå i den udvidet åbningstid. Det er kun dig, der har adgang til dit rum. Alt kan opbevares, sålænge det ikke er dyr, fødevare eller brandfarlige væsker.

Den bedste måde, at få et indblik i, hvordan det ellers fungere indenfor Self-Storage er, at kigge forbi én af vores anlæg og få en rundvisning af vores imødekommende personale. For at finde en afdeling i nærheden af dig, kan du benytte vores oversigtskort hér på siden. Hvis et besøg ikke er muligt for dig, er du velkommen til, at kontakte en afdeling via telefon eller email.

Skal jeg have forsikring?

Ja dine ting skal være forsikret mens de er opbevaret hos os. Der vil som udgangspunkt være en obligatorisk standard forsikring. Kontakt personalet for mere information om dækningssummer m.m. så de kan hjælpe med den helt rigtige dækning.

Hvor ofte kan jeg få adgang til mine ting?

Du kan komme og gå så ofte du vil i tidsrummet 6-22 alle ugens dage. Du vil have din egen adgangskode til porte og en nøgle til din personlige lås på rummet.

Hvordan transporterer jeg mine ting hen til anlægget?

Du fragter selv dine ting til vores anlæg. Alle vores anlæg har parkeringsområder, med gode muligheder for at aflæse de ting man skal have opbevaret.

Alternativt kan du låne en trailer hos os gratis ved ind og udflytning, til fragt af dine ting. Hver afdeling har også et samarbejde med en lokal flyttemand, som kan hjælpe dig med fragten.

Kan jeg skifte rum, hvis jeg skal bruge mere eller mindre plads?

Du kan let skifte til et større eller mindre rum, afhængigt af dit behov og udvalget af ledige rum på anlægget.

Hvor høje er opbevaringsrummene?

Højden på rummene afhænger af anlægget og rummets beliggenhed, men vil ligge mellem 2m og 3,5m.

Er der vogne på anlægget til transport af mine ting?

Der er gratis kundevogne til transport til og fra rummet. Der er desuden ramper eller elevatorer såfremt dit rum ikke er i stueplan.

Hvordan fungerer prisgarantien hos City Self-Storage?

Vores prisgaranti hos City Self-Storage er simpel: Hvis du finder et lignende produkt billigere, hos en anden lokal bemandet Self-Storage virksomhed, vil vi matche prisen og trække ydeligere 10% fra.

Har I opbevaring til erhvervskunder?

Ja vil tilbyder fleksible erhvervsløsninger til både kort- og langsigtet opbevaring, uden minimumsperioder.

Du er som erhvervskunde garanteret en fast pris i minimum 12 måneder fra lejemålets start.

Kontakt den relevante afdeling for yderligere information.

Hvad hvis jeg har reserveret rum, og min flytning bliver udsat?

Dette er intet problem. Kontakt anlægget og giv dem besked, så flytter vi datoen til et mere passende tidspunkt.

Kan jeg reservere rum online?

Ja det er både muligt at reservere online og ved at kontakte centret direkte via telefon eller besøg i butikken.

Kan jeg have rum på flere anlæg?

Ja. Du er velkommen til at få opbevaringsrum på flere af vores anlæg samtidig. Hvert opbevaringsrum har dog sin egen kontrakt. Hvis du lejer opbevaringsrum på mindst 5 af vores anlæg og gerne vil have én samlet kontrakt og  faktura hver måned kan vi også hjælpe dig.

Kan jeg skifte til et andet anlæg?

Hvis du ønsker at flytte dine ting til et andet anlæg kan det sagtens lade sig gøre. Det kræver dog du opsiger dit gamle rum og underskriver en ny kontrakt på det anlæg du gerne vil have dine ting opbevaret. Det er dog dit eget ansvar at få tingene flyttet hen til det nye opbevaringsrum.

Tilbyder I nogle ekstra services?

Vi har et bredt udvalg af services på vores anlæg. Det er bl.a. muligt at leje en trailer, lade os stå for at modtage og afsende varer for dig eller lade os henvise dig til flyttefolk. Hvilke services der udbydes varierer på de enkelte anlæg, så kontakt venligst det anlæg hvor du ønsker at have opbevaret dine ting for mere info.

Hvordan opsiger jeg mit lejemål?

Det lejede opbevaringsrum skal opsiges skriftligt i henhold til betingelserne i kontrakten. Fristen for opsigelse er d. 15 i måneden. Opsiger du dit rum senest d. 15 i en måned kan rummet opsiges til udgangen af denne måned. Modtager vi din opsigelse efter d. 15 kan du tidligst opsige rummet til udgangen af den efterfølgende måned. Du kan komme ned på kontoret og udfylde en opsigelse, sende et brev eller en E-mail. Den skriftlige opsigelse skal blot være modtaget senest d. 15 indenfor vores åbningstid på afdelingens kontor. Ved spørgsmål kontakt da venligst personalet hvor du har opbevaret.

Kan jeg få adgang til strøm?

Adgang til strøm afhænger af den enkelte afdeling. Afdelingerne kan kontaktes på mail og telefon – eller
kom forbi kontoret i vores åbningstid hverdage 10-18 og lørdage 10-14.

Priser på opbevaringsrum

Kontakt os for et uforpligtende tilbud og mere info

Vi har opbevaringsrum i flere størrelser fra 1 m2 til 40 m2. Find lagerstørrelsen, der passer til dit behov, og se vores udvalg og priser på hjemmesiden.

Vi har opbevaringsrum i flere størrelser fra 1 m2 til 40 m2. Find lagerstørrelsen, der passer til dit behov, og se vores udvalg og priser på hjemmesiden.

Vi er tilgængelige for at hjælpe dig

Vores dedikerede medarbejdere er klar til at hjælpe dig. Vores afdelinger er bemandede, så du får personlig hjælp, når du kommer forbi. Vi er også tilgængelige på telefon. Tøv ikke med at kontakte os.

Tlf. 70 15 11 11

Synes du, det er er nemmere med vores chat? Vi hjælper dig gerne via chatfunktionen på hjemmesiden. Klik på knappen nederst til højre for at starte chatten.

Klar til at booke?

Bestil opbevaringsrummet på nettet, eller kom forbi en af vores butikker