|

CSS logo

Kenneths råd til erhvervsdrivende – Få styr på dit varelager

Jeg har mange råd, når det handler om opbevaring for erhvervsdrivende, så jeg vil forsøge at fatte mig i korthed. Her får du to gode råd til et effektivt varelager.

Som erhvervsdrivende er der jo nok at se til; indkøb, salg, arkivering, forsendelse, varemodtagelse og meget mere.

Og udover de forudsigelige ting, opstår der også løbende andre udfordringer, som skraldehåndtering, lagring – og har man med fødevarer at gøre, så er der jo også de løbende tjek.

Med mine råd kan du som erhvervsdrivende få mere tid til din forretning uden at bekymre dig om dit varelager.

Læs mere om vores services til erhverv her, og se om vi kan hjælpe dig med din virksomhed.

Få et varelager

Mit første råd er ret og slet at få et fjernlager, så du altid har plads til dine varer.

På et bemandet lager vil dine varer aldrig stå ubeskyttet, og du skal ikke til at skille dig af med noget for at få plads til det hele.

Så behøver du ikke at bekymre dig – men kan i stedet bruge energien på at få forretningen til at funkle.

Husk! Hvis du har med fødevarer at gøre, så skal dit opbevaringsrum tilpasses med ekstra sikkerhed – så er fødevarekontrollen intet problem.

Fordele ved et fjernlager:

  • Al den plads, du har brug for.
  • Godkendt fødevarelager.
  • Løbende tilpasning til dit behov.

Læs om Steen, der har fået mere tid til sin virksomhed med et varelager hos os.

Få varehåndtering

Alle erhvervsdrivende ved, at varemodtagelse sjældent kan foregå på et specifikt aftalt tidspunkt, men i stedet sker indenfor et ret bredt tidsrum.

Dette binder dig til at være til stede på dit varelager i en uhensigtsmæssig rum tid, og afholder dig fra de vigtige opgaver i din virksomhed.

Hvis du har en varehåndteringsaftale, vil et bemandet lager modtage og håndtere dine varer – så står de med det samme sikkert og aflåst i dit opbevaringsrum.

Har du brug for hurtig adgang til dine varer, bør du få lageret til at kontakte dig, når de modtages.

Med en varehåndteringsaftale kan du også få afsendt varer fra dit varelager – uden du selv skal være der!

På den måde kan dit varelager fungere som en butik, selvom du selv sidder på et kontor et helt andet sted, eller er på salgsmesse i Sverige.

Fordele ved varehåndtering:

  • Modtagelse, afsendelse og håndtering «on demand».
  • Frigørelse af din tid.
  • Besked ved modtagelse.
  • Omgående tilpasning af din opbevaringsløsning.

Læs om vores forskellige typer af varehåndtering her.

Vær opmærksom på, at afdelingerne i Odense på Østerbro og i Hvidovre ikke tilbyder fødevareopbevaring.

Om Kenneth

Kenneth er afdelingsleder på afdelingerne i Skovlunde, og har arbejdet med opbevaringsløsninger til private og erhverv i mere end 10 år.

Hvor meget plads har du brug for?

Relaterede indlæg

Søg på hjemmesiden

Hvad menes der med gratis van?

Få van med i købet.

Når du lejer denne lagerplads, får du rådighed over en gratis van, når du flytter dine ting ind på lageret. Når du har foretaget din bestilling, vil du modtage en rabatkode, som du kan benytte hos vores samarbejdspartnere.
Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Hvad er lagertaxi?

Med Lagertaxi får du bil, bærehjælp og chauffør med, når du bestiller lager.

Ydelsen kræver 6 måneders binding af lagerlejen.

Hvad er outlet?

Outletlagre har lavere priser!

Dette skyldes, at de har en lidt mærkelig form, en stolpe eller et rør på lageret eller lignende.