CSS logo

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

På denne side har vi samlet de oftest stillede spørgsmål. Hvis der er andre ting, du har spørgsmål til, er du velkommen til at kontakte os via telefon, mail eller chat. Vores ansatte er altid klar til at hjælpe dig.

Ja det er både muligt at reservere online og ved at kontakte centret direkte via telefon eller besøg i butikken.

Din første faktura gælder fra den dato, du starter lejemålet fra, og til udgangen af samme måned. Starter du dit lejemål efter d. 15. i måneden, løber fakturaen til udgangen af følgende måned. Derefter betaler du for hele kalendermåneder, indtil du opsiger og fraflytter dit opbevaringsrum.

Når du starter på din opbevaring, hænger der en kodelås på dit opbevaringsrum. Drej koden, du har fået tilsendt på mail, så tallene står ud fra den lille linje på låsen. Når koden er drejet, skal du trykke ned på låsens bøjle, og så vil låsen springe op.

Se video af, hvordan låsen åbnes her

Din første faktura modtager du i hånden eller på mail, når du opretter lejeaftalen.

Herefter modtager erhvervskunder faktura 30 dage før forfald med mindre andet er aftalt. Privatkunder modtager faktura 15 dage før forfald med mindre andet er aftalt.

Der er ingen bindingstid på leje af opbevaring hos os. Der er i stedet en opsigelsesfrist d. 15. i måneden, så din lejeaftale kan afsluttes ved udgangen af samme måned. Modtages din opsigelse efter d. 15. kan din lejeaftale afsluttes ved udgangen af den følgende måned.

Du skal ikke binde dig for at få de opstartsrabatter, du ser her på hjemmesiden. Rabatterne, du ser på hjemmesiden, kan du få op til de opgivne antal måneder, men du kan også få rabatten ved at leje en enkelt måned.

Vi har også rabat til langtidsleje, hvor du kan få op til 8% rabat, hvis du forudbetaler 12 måneder.

Har du ikke tømt dit rum og taget din hængelås med dig senest den sidste dag i din lejeaftale, skal du betale for den efterfølgende måned, og din opsigelse annulleres. Har du brug for at få rykket din opsigelse, skal du kontakte kundeservice i åbningstiden.

Ønsker du at fortsætte dit lejemål, skal du blot lade din hængelås blive på døren, og betale den faktura, du har modtaget 15 dage før forfald.

Du modtager en faktura, selvom du har sagt op, i tilfælde af, at du ønsker at forlænge lejeaftalen. Så har du modtaget din faktura 15 dage før forfald, og kan således nå at betale den rettidigt.

Størrelserne, der fremgår af hjemmesiden, er et udpluk af de opbevaringsrum, vi har tilgængelige på afdelingerne. Vi tager forbehold for udsolgte størrelser, men der kan også være flere størrelser ledige end, hvad der er på hjemmesiden. Har du brug for en størrelse, som du ikke kan se på hjemmesiden, kan du kontakte vores kundeservice, der vil finde den bedste løsning til dig.

Telefontid kundeservice 

Opbevaringscentret har åbent for adgang alle dage kl. 6.00-22.00, såfremt du har dine personlige adgangsinformationer.

Dækker din egen indboforsikring opbevaring hos os? Hvis dette er tilfældet skal du indenfor 2 uger sende følgende til os:

  • Navn på forsikringsselskab og policenummer.
  • Dokumentation fra forsikringsselskabet med henvisning til policenummer, der bekræfter, at du er dækket og om dækning er tidsbegrænset


Såfremt denne dokumentation ikke er modtaget, når kontrakten underskrives, vil du som kunde automatisk betale en forsikring for den første periode. Modtager vi indenfor 14 dage den nødvendige dokumentation, vil vi kreditere det betalte forsikringsbeløb på efterfølgende faktura. Modtager vi ikke dokumentation, vil du fortsætte med den forsikring vi tilbyder og blive faktureret for denne månedsvis.

Du kan leje et rum på to måder; enten ved at bestille og underskrive online, eller ved at komme forbi vores kontor i åbningstiden. Ved online booking skal du have adgang til din mail, hvorfra du kan underskrive din lejekontrakt. Ved fremmøde på vores kontor skal du medbringe billede-ID.

Reserverer du rummet indenfor kundeservices åbningstid, kan du flytte ind samme dag. Modtager vi din reservation udenfor åbningstiden, kan du flytte ind, når vi åbner igen.

Når du har underskrevet din kontrakt og modtaget adgangsinformationer, kan du komme og gå mellem kl. 6.00 og kl. 22.00 hver dag. Du modtager kun adgangsinformationer i kundeservices åbningstid.

Du er velkommen til at blive så længe du har lyst.

Som kunde hos City Self-Storage betaler man månedligt forud for sit rum.

Forudbetaling for længere perioder er også muligt. Kontakt personalet med henblik på muligheder for forudbetalingsrabat.

Minimum lejeperiode er til udgangen af samme måned som ibrugtagning, medmindre dette foregår efter d. 16., hvor minimum lejeperiode vil være til udgangen af efterfølgende måned. Du kan opbevare lige så længe du ønsker, da der ikke er nogen maksimal lejeperiode.

Self storage er kort fortalt selvbetjent opbevaringsplads. Vores opbevaringscentre er store haller med indbyggede opbevaringsrum, som kan lejes i både ganske korte perioder og længere perioder. Vores opbevaringsrum går helt ned til 1 kvm og op til 100 kvm. Du bringer selv dine ting til opbevaringsrummet, og kan ellers komme og gå som du vil i centrets åbningstid. Den bedste måde at få et indblik i self storage-verdenen er at komme forbi den nærmeste afdeling og få en rundvisning af vores opbevaringseksperter. Du er også velkommen til at kontakte os via tlf. 7015 1111, via chatten her på vores hjemmeside eller ved at sende en mail til afdelingen.

Ja dine ting skal være forsikret mens de er opbevaret hos os. Der vil som udgangspunkt være en obligatorisk standard forsikring. Kontakt personalet for mere information om dækningssummer m.m. så de kan hjælpe med den helt rigtige dækning.

Du kan komme og gå så ofte du vil i tidsrummet 6-22 alle ugens dage. Du vil have din egen adgangskode til porte og en nøgle til din personlige lås på rummet.

Ja, det kan du. Skal du bruge et mindre opbevaringsrum end det, du har nu, skal du sende os en opsigelse senest d. 15. i måneden, og så kan du overtage det nye rum fra starten af den følgende måned. Skal du bruge et større rum, kan du skifte fra dag til dag, og skal blot kontakte vores opbevaringseksperter på din afdeling.

Du fragter selv dine ting til vores anlæg. Alle vores anlæg har parkeringsområder med gode muligheder for at aflæsse de ting, du skal have opbevaret.

Hver afdeling kan også anbefale lokale flyttefolk, som kan hjælpe dig med fragten.

Højden på rummene afhænger af anlægget og rummets beliggenhed, men vil ligge mellem 2m og 3,5m.

Der er gratis kundevogne til transport til og fra rummet. Der er desuden ramper eller elevatorer såfremt dit rum ikke er i stueplan.

Dét har vi! Vi tilbyder fleksible opbevaringsløsninger til både kort- og langsigtet opbevaring, uden minimumsperioder.

Du er som erhvervskunde garanteret en fast pris i minimum 12 måneder fra lejemålets start.

Kontakt den relevante afdeling for yderligere information.

Dette er intet problem. Kontakt anlægget og giv dem besked, så flytter vi datoen til et mere passende tidspunkt.

Ja. Du er velkommen til at få opbevaringsrum på flere af vores anlæg samtidig. Hvert opbevaringsrum har dog sin egen kontrakt. Hvis du lejer opbevaringsrum på mindst 5 af vores anlæg og gerne vil have én samlet kontrakt og  faktura hver måned kan vi også hjælpe dig.

Hvis du ønsker at flytte dine ting til et andet anlæg kan det sagtens lade sig gøre. Det kræver dog du opsiger dit gamle rum og underskriver en ny kontrakt på det anlæg du gerne vil have dine ting opbevaret. Det er dog dit eget ansvar at få tingene flyttet hen til det nye opbevaringsrum.

Vi har et udvalg af services på vores anlæg. Det er bl.a. muligt at lade os stå for at modtage og afsende varer for dig eller lade os henvise dig til flyttefolk. Hvilke services der udbydes varierer på de enkelte anlæg, så kontakt venligst det anlæg hvor du ønsker at have opbevaret dine ting for mere info.

Du skal opsige din lejeaftale på skrift, hvad enten det er pr. brev, mail eller via chatten her på hjemmesiden. Opsiger du inden d. 15. i måneden, kan din lejeaftale afsluttes ved udgangen af samme måned. Opsiger du efter d. 15. i måneden, kan din lejeaftale tidligst afsluttes ved udgangen af den følgende måned. Ved spørgsmål kan du kontakte kundeservice.

City Self-Storage blev startet i Norge i 1993, og har i dag afdelinger i Danmark, Norge og Sverige. Med en årelang erfaring med udleje af lager er vi altid på jagt efter de bedste løsninger for vores kunder – både privatpersoner og virksomheder. I vores butikker finder du vores lagereksperter, alt i pakke- og flyttemateriale samt mulighed for leje af udstyr og andre tjenester forbundet med flytning og opbevaring.

City Self-Storage er et selskab i Self Storage Group ASA.

Hos City Self-Storage, sætter vi sikkerheden af dine ting, før alt andet. Alle anlæg er videoovervåget 24 timer i døgnet, både indenfor, udendørs og vores bygninger har alarmeret alle adgangsveje, som sikrer imod indbrud.

Det computerstyret adgangssystem sikrer vores kunder adgang, med egen personlig kode. Ved indflytning, får du en lås til dit rum, for ydeligere sikkerhed

Der er forskellige muligheder på vores afdelinger. Kontakt derfor din afdeling indenfor åbningstiden og forhør dig om dine muligheder.

Priser på opbevaring

Kontakt os gerne for mere information.

Vi tilbyder opbevaringsrum i forskellige størrelser, fra 0,5 til 150 m2. Find den størrelse, du har brug for, og se vores priser online.

Vi er her for at hjælpe dig

Vores opbevaringseksperter står altid klar til at hjælpe dig. De fleste af vores faciliteter er bemandet, så du kan få personlig hjælp på stedet. Vi er også tilgængelige på telefonen. Tøv ikke med at kontakte os.

Tlf: 70 15 11 11

Foretrækker du at chatte? Vi hjælper dig gerne via vores chatfunktion. Klik på knappen nederst til højre for at åbne chatten.

Klar til at booke opbevaring?

Bestil nemt online, eller kom ind i en af ​​vores butikker

Søg på hjemmesiden

Bliv ringet op



    Hvad menes der med gratis van?

    Få van med i købet.

    Når du lejer denne lagerplads, får du rådighed over en gratis van, når du flytter dine ting ind på lageret. Når du har foretaget din bestilling, vil du modtage en rabatkode, som du kan benytte hos vores samarbejdspartnere.
    Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

    Hvad er lagertaxi?

    Med Lagertaxi får du bil, bærehjælp og chauffør med, når du bestiller lager.

    Ydelsen kræver 6 måneders binding af lagerlejen.

    Hvad er outlet?

    Outletlagre har lavere priser!

    Dette skyldes, at de har en lidt mærkelig form, en stolpe eller et rør på lageret eller lignende.